14 Şubat 2013 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜNDE HAMAM:)


Merhabalar. Bugün izinliydim çekimim yoktu bende sabah erkenden kaltım. Ütümü yapıp:))) arkadaşlarla buluştum. Ne zamandır görüşemiyorduk. Eminönü' ne gittik. Birşeyler alıp ordan Mahmutpaşa Hamamı' na girdik. Ben orayı hiç bilmiyordum. Arkadaşım "hamama girelim" falan diyince "kafayımı yedin hamamda ne işimiz var" dedim ama ama hem söyleniyorum hemde yürüyorum. Sesim yankı yapmaya başlayınca kafamı bi kaldırdım hamamdayız.
 
Tarihi Mahmutpaşa Hamamı' nı çok güzel bir cafeye çevirmişler. 2-3 saat kalıp orda muhabbet edip dinlendik. İçerisi o kadar güzel olmuş ki bayıldık hepimiz:)))
Yeri Eminönü' nden Kapalı Çarşı' ya çıkarken sağda kalıyor. Mutlaka gidip görün çayınızı yudumlayın:)

8 yorum:

  1. Hamamı çok severim ve hala gideriz biz :) iyi hissediyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evlendikten sonra eşimin yüzünden sürekli gider olduk. tam bi hamam delisidir:)) ama bu yer çok güzelmiş hamamı cafeye çevirmişler.

      Sil
  2. Aa hamam deyince gerçekten hamam sandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bende gerçek sanmıştım. arkadaşa ne işimiz var hamamda gezmeye geldik demiştim:) hiç bilmiyordum orayı:)))

      Sil
  3. tatlım tanışmtığımaa cok memnun oldum :)) takipteyimm artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende canım çok memnun oldum tanıştığımıza:)) sende takibimdesin:))

      Sil
  4. cafe mi yapmışlar çok ilginç geldi gidip görülmesi gereken bir yer gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım. göbek taşının olduğu yerde masalar koymuşlar. çok güzel bir yerdi:)

      Sil