21 Şubat 2013 Perşembe

PROJECT PAN GÜNCELLEMESİ


Merhabalar. Bundan yaklaşık 3-5 ay önce kendi çapımda yalan olan project pan'a başlamıştım. Yalan diyorum çünkü başladıktan sonra çok ürün de aldım ve sürekli bunları kullanamadım. Aynı ürünü sürekli kullanmaktan sıkılıyorum.

Neyse project pan' a aşağıdaki ürünlerle başladım.



Değişik zamanlarda bitenler:

Olay yüz kremi: Güzeldi. Ama değişik ürünler kullanmayı sevdiğim için şuan Vichy kullanıyorum.
Olay tonik: Yüzdeki yağı güzel temizliyordu. Yerine Synergen tonik aldım. Ama tekrar alabilirim.
Golden Rose ve Avon gloss: Kokusu ve yapıları değişmişti, çöpü boyladılar.
8x4 roll-on: Bitti. Tekrar almam.
Flormar 2'li far: Bej kısmını sömürmeye devam ederken yere düşürdüm ve parçalandı. Kahverengi kısmı mat olduğundan bende kaş farı yerine kullanıyordum:) Pembe olan bitirmiş olan rujumun dibinde kalanını oraya koymuştum. Fırça yardımınla sürüyordum. Bu farı kardeşim yürüttü:))) Yani kurtulup yerine Essence'nin kaş farını kullanıyorum. (Biraz stokçuluk yapmıştım da:))
Avon numune rujlar: Yarısını bitirdim. Geri kalan Yarısı da kullanamadığım renklerdi. Hepsini karıştırıp kaba koydum. İçine lip balm yapıp koyu renk renkli balm yaptım.

Çok az bitmiş yaaaa:(


Aşağıda da kalan yani bitirmek istediklerim:


Oriflame 2 li far: Kahverengi olan kısmı komple bitirdim. Sıra bakır renkte.
Flormar krem-beyaz far: Eski bir seri ama güzel bir renk. Fazla kullanmamışım aslında öyle gözüküyor.
Lapitak ayak kremi: Yarıdan fazlaydı. Çeyrek kaldı diyebilirim.
Göz ve dudak kalemleri: Fazla kullanamadım:(
Avon Berry shine renk ruj: Simli bir ruj. Mat rujlara alıştığım için bu ruju dışarıda kullanamıyorum anca evde kullanıyorum. Yarısını bitirdim. Şimdi düşünüyorumda nasıl almışım bu ruju simli olmasa rengi güzelde... Zevkler zaman ilerledikçe değişmeye başladı bende:))
Avon kahverengi olan ruj: Onu da evde kullanıyorum.
Avon kırmızı ruj: Çantama atmıştım. Öylece kalmış.
Avon magenta shine gloss: Yarısı bitti. Güzel bir gloss. Tekrar alabilirim bu rengi ama buna benzer rujlarım var ilk onlar bitecek:)
Resimde olmayan Essence kapatıcıyı çıkardım. Çünkü hayatta bitmezdi.


Sağlıcakla kalın...





2 yorum:

  1. canımm!selam!o krem beyaz far cok guzel ya tozutmuyorsa kullan tabı kuzum kullan bıtsın hatta ben o serının ıslak da kullanılabildiğini sanıyordum? bi dene ıstersen :) coook optum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam canım. ben normalde farları daha kalıcı ve canlı olsun diye genellikle ıslak kullanırım ama bu renk pek ıslak uygulanamıyor. ama şunu söylemeliyim ki yanaklarıma harika bi aydınlatıcı görevi görüyor. öptüm canım bende:)

      Sil