3 Şubat 2013 Pazar

NUXE NİRVANESQUE CONTOUR DES YEUX GÖZ KREMİ

Merhabalar. İki haftadır hasta olmakla birlikte bir haftadır yatıyorum ve ilaçlar fayda etmedi. Tam iyileştim diyorum ertesi gün gene hasta olarak yatıyorum. Dün ateşim 38.4 olup fenalaşınca eşim işe gelip beni aldı ve hastaneye gittik. Sonuç bademciklerden dolayı ateş yükselmesi Allah'tan. Bu sefer kuvvetli bir antibiyotik verildi.
 
Neyse sizlere 2-3 haftadır kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Nuxe' nin nirvanesque contour des yeux göz kremi. Bu ürünü eczanemizde.com sitesinden almıştım. Benim göz altlarım sabah kalktığımda hafif şişmiş oluyor. Nemsiz olmakla birlikte  ve yaşımda 29 bastığından dolayı :(( ayrıca Nuxe markasının petrol, paraben vs. içermediğinden dolayı bu ürünü denemek istedim.
 
Ürün jel kıvamında, sürüldüğünde anında emiliyor ve üstüne makyaj uygulandığında soyulma yapmıyor. Benim cildim yağ bezesi oluşmasına müsaittir. Bu üründe herhangi bir problem yaşamadım. Göz çevremi çok güzel nemlendirdi, aydınlık bir görünüm oluştu ve şişliklere iyi geldi. İlerleyen zamanlarda mimik çizgilerine de iyi geleceğini düşünüyorum.
 
 
 
 
Bu benim 3. göz kremim. İlk göz kremim Sebamed' di ve yağ bezesi yapmakla birlikte yapısını beğenmemiştim. İkinci göz kremim Nivea Q10' di. Nivea' nın yapısı fena değildi ama bazen soyulma problemi yaşıyordum.
 
Sonuç olarak bu üründen memnun kaldım, tekrar alabilirim ve tavsiye de ederim:)
 
Sevgiler...


13 yorum:

  1. Canım ben nuxe yazısı gördugum her urune sans vereyı sevıyorum.Ürünleri doğal ve paraben ıcermıyor en onemlisi.Madem memnunsun bir denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada urunu ulamadım sitede.Diğer nuxe ürünleri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiş olabilir canım ürün. ben o siteden almıştım. Bu ürünü gerçekten tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun, umarım kısa zamanda ayağa kalkarsın.

    YanıtlaSil
  4. Bende göz kremi arayışına başladım. Nuxe a bir şans vereyim diyorum ama yaş ortalaması nedir? bilginiz var mı? bu arada bloğun hayırlı olsun. taze blogger dayanışması için bana da beklerim. www.cosmodemo.blogspot.com. İzlemeye aldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaş ortalaması 25 yaş üstü için canım.
      bloğun takibimde canım:))

      Sil
  5. Geçmiş olsun canım nuxe'un aklımda olan birkaç ürünü var ama bunuda yazdım bir kenara (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) yaz canım güzel bir ürün:)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun,umarım bir an önce iyileşirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. şuan iyiyim ama 2,5 hafta sürdü:(

      Sil
  7. ben de yeni bloggerım. güzel bir göz kremi arıyordum bu postu değerlendireceğim bana da beklerim
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil