23 Şubat 2013 Cumartesi

MEVCUT EL KREMLERİM


Sizlere şu an elimde bulunan ve kullandığım el kremlerini göstermek istedim. Üçünü de aynı anda kullandığım ve çantamda da başka küçük boy olduğu için bitmeleri uzun sürebilir. Ben fazla el kremi kullanan birisi değilim. Çünkü işyerinde kullandığım cihazın tuşlarında kayma problemi yapabiliyor. Bu da işim için hiç iyi değil.

Neyse ürünlere geçelim.
Synergen Sunshine Kiss el kremini Sevgili Arzu' nun bloğunda görmüştüm. Yaklaşık bir ay önce yolum Marmara Forum' a düştü ve kendimi Rossman' a atmıştım. Bu el kremini görünce hemen kaptım:)
75 ml' lik bir ürün.Yapısı akışkan ama sulu değil. Kokusu, emilimi ve nemlendirmesi iyi. Hatta ellerimi yıkadıktan sonra bile kremin nemlendirdiğini hissedebiliyorum. Sevdiğim bir ürün oldu. Ama şunu belirtmem gerekir ki bu krem L.A bir ürün.

Oriflame el kremleri de kokuları ve nemlendirmeleri iyi. Silk Beauty 100 ml diğeri de 75 ml'lik. Yapış yapış olma gibi bir problem yaşamadım.

Çantamda gene Rossman' dan aldığım Bambu özlü mini boy el kremi var.

 
İçeriklerini çekmeye çalıştım ama Anca bu kadar netleyebildim:(
 

8 yorum:

  1. liselotte nin duş jelini kullanmıştım ben de. kokusu bi harikaydı :)

    YanıtlaSil
  2. oriflame i bende kullanmıştım hoşuma gitmişti:))
    kelebeketkisi39.blogspot.ccom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel gerçekten canım. görümcem oriflame danışmanı. sürekli alabiliyorum:)

      Sil
  3. Rossman'ın o kremini ben de çok merak ediyorum ama almak kısmet olmadı maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir daha ki gidişlerimde karşılaşırım umarım:)çünkü 7-8 gidişlerimden sadece bir tanesinde denk gelmiştim.

      Sil
  4. Merhaba canım seni takibe aldım :)sende bana destek olursan çok sevinirim canım bloguma beklerim sevgiler..http://ozbekkizi.blogspot.com

    YanıtlaSil