26 Şubat 2013 Salı

MAKYAJIM


Merhabalar. Aslında bu makyajımı dün yaptım ancak bugün paylaşabiliyorum. Dünkü yoğunluk ve yorgunluğun ardından bugün evde keyif yapıyorum:)

Göz makyajını çok seviyorum. Fondöten hiç, pudra ve rimeli arada kullanan birisiyim.

Dünkü makyajımı bakır ve kahve tonlarında yaptım. (eteğim o renkti)
Gözümün yarısına bakır tonu sürdüm. gölgelendirmeyi kahverengiyle yapıp renkleri iyice yedirdim. kaş altına beyaz sürdüm kahverengi olan yerle birbirine yedirdim. Siyah kalemle liner çektim.
Göz altına avon süpershock kalemi göz pınarına ve kirpiklerimin yarısına kadar sürdüm kalan yarısına siyah sürdüm ve dağıttım.

 
Beyaz farım ışık yansımasından dolayı yeşilimsi çıkmış:)

 
Kullandığım ürünler bunlar:)

 
Flormar beyaz far: Project pan' ımdan
Bobbi Brown nectar allık: Bayılıyorum.
Flormar 4'lü far: 408 numara. Renkleri ve pimentasyonu çok iyi.
Essence kapatıcı ve kaş kiti
Avon Süper shock kalem: Yazısı burada
Avon siyah göz kalemi
el yapımı renkli lipbalm:) yazısı burada
 
Hepinize mutlu günler...
 
 
 
 


8 yorum:

  1. Bayıldım! bu fikrini çalarak ben de böyle bir göz makyajı yapmak istiyorum birara izin verirsen renkler çok güzel uyum sağlamış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap yap canım. aslında flormar farın yazısını yazdıktan sonra sana söyleyecektim. bu far bence tam senlik ve çok güzel tavsiye ederim kuzum:)

      Sil
    2. bu paletten eskiden vardı bende, 3-4 yıl önce sanırım bitirdiğim tek far paleti olabilir hatta:)

      Sil
    3. doğrudur canım. bende çok seviyorum. sarısı bile çok güzel:)

      Sil
  2. bende çok sevdim ayrıca bakır rengi hep kullan acaip yakışmış:((

    YanıtlaSil
  3. ay ağlayan dğeil gülen surat olcaktı o:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) anladım zaten canım:)))
      saol canım:) yakıştırmana sevindim dediğini dikkate alacağım:))

      Sil
  4. O kaşkitiine bayılıyor-u-m :)

    YanıtlaSil