27 Şubat 2013 Çarşamba

BUGÜNKÜ MAKYAJIM


Merhabalar. Bugünkü makyajımı beyaz ve siyahlardan yana kullandım. Saç konusunda biraz özürlüyüm:) Yapamıyorum, uğraşamıyorum toplayıp çıkıyorum:))




Kaşlarımı görmezden gelin:) Çünkü kaşlarım çıkmıyor ve biraz seyrektir. Cins bir kaşım var. Bir kere yanlış alınsa o öyle kalır.Düşünün 1 aydır uzatmaya çalışıyorum:))

Gözüme komple beyaz sürdükten sonra siyahla v bölgesine çizgi çektim ve dağıttım. Siyah farı ıslatarak liner çektim.  


(fotoğraf niye yan demeyin çünkü bilgisayarda normal buraya alırken yan dönüyor anlayamadım:(

Kullandığım ürünler:

Flormar siyah ve beyaz far
Essence kaş farı
The Balm Hot Mama allık
Emily 201 dudak kalemi: Favorim yedeği de var
Essence kapatıcı
CK Ruj: favorim bayılıyorum. Rengi Avon instant Mocha ile aynı diyebilirim:)

Sağlıcakla kalın...

4 yorum:

  1. Merhaba, bende kaş farını denemek istiyordum, iyi oldu sizde gördüğüm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba makyajlı kareler,
    bloğun hayırlı olsun :) ck ruj güzel duruyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım:) rujun rengi çok güzel severek kullanıyorum

      Sil