9 Şubat 2013 Cumartesi

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER 2


Merhabalar. Sınavlar çok şükür bitti ve eve adımımı attım. 2-3 saat durup çekime gideceğim ve gece bitecek:(

Bu hafta sadece parfüm ve lilibe göz makyajı temizleme pamuğu bitirdim. Ama dibine gelmiş ürünlerim bulunmakta:)) Pamuğun poşetini annem atmış bu kız niye biriktiriyor diye:)) Ben biten ürünlerimi bir kutuya koyup resimlerini topluca çekmeye çalışıyorum. Yazı için daha iyi oluyor ve bitenleri topluca atmak daha bi zevkli:)))



Oriflame Giordani Whide parfüm : Kokusunu seviyorum. değişik kokular kullanmak hoşuma gidiyor ama indirime girerse belki gene alırım.

Aşağıdaki ürünlerde çöpü boylayanlar. Farlar çekmecenin diplerinde kalmış. Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum.
Göz kalemleri Emily lacivert haricinde hepsi sertti kullanamıyordum. Emily kalem ise bende akma yaptı. Gerçi avon Supershock haricinde hepsi gözlerimin altına bulaşıyor.
Avon kapatıcı ile parlatıcı miladını doldurmuştu:)))


Bitenler bu sefer bukadar darısı diğerlerinin başına:)))

2 yorum: