24 Şubat 2013 Pazar

BİTEN ÜRÜNLER 3


Merhabalar. 2 haftadır biten ürünlerimi toplu halde fotoğraflayıp göstermek istedim sizlere.


Head&shoulders şampun: Bu şampuan saç dökülmelerine karşı olan serisinden. Tekrar alırım.  
8x4 roll-on: Rexona ile dönüşümlü kullandım. Bir daha alır mısın derseniz almam. Pek sevemedim. Nivea ve Rexona dan şaşmam.
Olay Tonik: Yazısını burada yazmıştım. Tekrar alırım.
Avon renkli limbalm: Ne zaman aldım bimiyorum. Kokusu değişmişti. Çöpü boyladı.
                                      


Loreal Glam Shine Naturel lip gloss: Eski bir seriydi ama severek kullandım. Numarasını hatırlamıyorum. Ama Cherry Sorbet olması lazım.
Avon eyeliner: Eski bir seriydi. Çekmecemin diplerinde kalmış ve kurumuş. Dolayısıyla çöpü boyladı. Yerine Mybeiilne yda Loreal almak istiyorum.
Mybelline The Colossal Volum Esxpress rimel: Severek kullandım. Tekrar alır mıyım bilmiyorum yeni ürünler denemeyi seviyorum.
Oriflame keçeli eyeliner: Kurumuş çöpü boyladı. 
Cecile oje: Severek kullandım.
Dalan Dolive mini el kremi: Çantamda sürekli el kremi bulundururum. Severek kullandım.
Flormar oje: Kurumuş çöpü boyladı.


Flormar 2li far: Project pan ımdaydı. Eski seriydi. Kaş farı olarak kullanıyordum. Yanındaki pembe olanda rujum bitmişti dibindekileri oraya koydum. Bu kardeşim tarafından yürütüldü. Bende kurtuldum. Yerine Essence Kaş kitini almıştım onu kullanıyorum.


Sağlıcakla kalın....

14 yorum:

  1. A süper!Makyajdan da bitenler var.Gitsin eskiler-gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım. bitsin de yenileri gelsin :))

      Sil
  2. olay ürünlerini bende çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  3. Hemen hemen aynı ürünleri tüketmiştimişiz ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, iadeyi ziyaretinize geldim:))) sevgiler

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bayağı tüketeceksin bu arada çekmece-dolaptakileri, performans gayet iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. bakalım bir dahaki sefer neler olacak:)

      Sil
  6. Canım ojelerinin kurumasını istemiyorsan buzdolabında saklamayı deneyebilirsin. İlk günki gibi tazeliklerini koruyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez duydum canım. enteresanmış:) denerim:)

      Sil
  7. Ne çok ürün bitmiş, yaşasın yeniler o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ama 8 marta kadar birşey almak yok bana:)

      Sil