24 Ocak 2013 Perşembe

SON ZAMANLARDA ALDIKLARIM


Merhabalar. Bugün işim öğleden sonra başlıyordu. Bende bu boşluğu alışveriş yaparak geçirdim. Evime yakın AVM' de Watsons ve Yves Rocher mağazası vardı. Hemen oralara daldım:)) Avon ve Oriflame ürünleri kuaförüm ve görümceme vermiş olduğum siparişlerdi. Rare Blossom ürünleri geçen haftalarda elime ulaşanlardan ayrca Vichy, Avon Supershock ve Pure Beauty ürünlerini 2-3 gün önce almıştım. Toplu resimlerini çektim. Hepsinin ayrıntılı yazısını yazacağım.

Sağlıcakla kalın...


6 yorum:

  1. Nude şampuan ve supershock kalemleri bende kullanıyorum.nude hakkında hala kararsızım ama shock kalemler harikalar.Aldıklarının tümünü güle güle kullan.Banada beklerim.makyajkelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım.canım supershock kalemi çok sevdim. gözümden akmadı hiç. bende bütün kalemler hep akar ve gözlerimi sulandırır. ama bunda öyle birşey olmadı o yüzden memnun kaldım. şampuandanda öyle memnunum.

      Sil
  2. Canım nude alısverişini nereden yapyıgını ögrenebilirmiyim? Gule gule kullan hepsini. :)İZlemedeyım bundan sonra beklerim bende seniii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nude şampuanı watsons tan %20 indirimle aldım canım. Sende takibimdesin:)

      Sil
  3. supershock bende de var, çok severek kullanıyorum fiyatına göre harika bir kalem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten çok güzel bir kalemmiş bende çok beğendim:)

      Sil