23 Ocak 2013 Çarşamba

RENKLİ LİPBALM YAPIMI

Kışın dudaklarım oldukça kötü olur. Bende evde numune olarak o kadar rujum vardı ki onları lipbalm ile birleştirip renkli lip balm yaptım ve sonuç harika oldu.
 
Yapılışı çok kolay. Metal kaşığın içine rujları boşaltıp lipbalm ile biraz karıştırdım ve ocağın üstünde erittim. Çıkan renk biraz gözüme koyu gelince avonun ruju bidinde kalmıştı onuda ekledim ve rengi biraz açılmış ve bronz tende çok daha güzel duracak bir renk ortaya çıkmış oldu. hemen onu boş bir kaba alıp buzdolabında soğuttum. Sonuç aşağıda :))
 
Bu eritme sayesinde yeni bir renkli lipbalm olmuş oldu ve elimdeki bitmeye yakın ya da kullanmadığım renk rujum kalmamış oldu:))

 
 

 



 
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Canım,ellerine sağlık.Baya baya pembe tonlu ruj oldu.Daha ne... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya pembe bronz çok güzel bir renk çıkto ortaya:)

      Sil
  2. Canım çok güzel değerlendirmişsin rujları.Eskiden çöpe gidecek olan ürünler şimdi belki de vazgeçilmez rujun olacak.Benimde aklımda var yapmak,hatırlattığın için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım. gerçekten kullanmassam çöpe gidecekti böylece değerlenmiş oldu. sendende bekliyorum:))

      Sil
  3. Çok güzel bir renk çıkmış ortaya ama rujları erittiğin için ömrü 6 ay oluyor aman dikkat bozulmadan bolca kullan. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak onu bilmiyordum. söylediğin için teşekkürler canım. yarısını kullandım bile şimdiden kremli olunca yumuşacık oluyor dudaklarım:)))

      Sil