22 Ocak 2013 Salı

Biten Ürünler 1:)

Merhabalarrr

İlk yazım olarak son bir ayda biten ürünleri paylaşmak istiyorum. Resimler biraz flu çıkmış olabilir :))
 
  • Head&shoulders şampuan: Kadınlar için olan seri. Saç dökülmem bir ara çoğalmıştı. Kullanmaya başladığımdan beri dökülme problemim azaldı. Yenisi alındı bile:))
  •  
  • Nivea Q10 göz kremi:Nemlendirmesi güzeldi ama bende butoncuk yaptı.
  •  
  • Lrp Legene nemlendirici:bu kremden herkes memnun kalmış ama ben pek memnun kalmadım. Yüzümde yanma yapıyordu.
  •  
  • Sensodyn naneli diş macunu: Güzeldi. Tekrar alırım.
  •  
  • Mybelline sunset lipgloss: Güzel bir parlatıcıydı buna uygun bir renk bulabilrisem tekrar alırım.
  •  
  • Oriflame ve avon ruj: Bozulmuştu, çöpe gittiler. Daha doğrusu ayna önünde eşime not yazmak için kullanılıp çöpü boyladılar:)) Çöpe gitmeden işe yarasınlar dimi ama ya:)))

 
Avon ruj ve testerları. Diplerinde kalınca bende lipbalmla birleştirip renkli lipbalm yaptım ve çıkan renk muhteşem oldu.
 
Sevgiler...
 
 

4 yorum:

  1. Merhaba, yorumun geldiğinde hemen sayfana baktım, izleyiciler bölümün yoktu, biraz sonra tekrar bakarım yorum yazarım dedim, eklemişsin izleyiciler bölümünü :) Hadi bitenler gitsin yerlerine daha güzelleri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim canım. bugün açtım bloğu kullanmayı kurcalaya kurcalaya yaptım aklıma gelenleri ekledim. o yüzden ayarları anca yapabildim:)
      bitsin bitsin canım yenileri gelsin:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım. takibime ekledim seni:))

      Sil