23 Ocak 2013 Çarşamba

BUGÜNKÜ MAKYAJIM

 
Merhabalar hepinize bugünkü makyajımı aşağıdaki ürünlerle yaptım. Bir kısmı yalan olan p.pandan:))
 

 
 
 
Hotmama allık: Tek kelime ile bayılıyorum.
 
Flormar ikili far: Eski seriden. Kahverengi kısmı kaş farı niyetine kullanıyorum. Kendisi mat bir yapıda ben daha çok içinde parıltılar olan göz makyajından hoşlanıyorum.
 
Flormar eski seriden kırık beyaz far: Bu da eski seriden. Ama far o kadar güzel ki. Kaş altı için kullanıyorum. Ayrıca yazın yanaklarımın üsütne hafif sürüyorum çok güzel duruyor.
 
Flormar toz far: İçinde hafif parıltıları olan siyah toz fardı. Ben sanırım toz ürünleri kullanamıyorum. Flormar beyaz farım kırılmıştı. Bu ürünle birlikte presleme işlemi uyguladım.
 
Oriflame Spectural Nude ruj: Bayılarak kullanıyorum. Tavsiye ederim.
 
Kalemler: Emily dudak kalemi, Avon siyah göz kalemi ve Avon Supershock kalem.
 
Pure Beauty göz kremi: Sevdim bu ürünü.
 
Vichy nemlendirici: Lrp Legene' den sonra memnun kaldığım bir ürün oldu.
 
Makyaj uygulanmış fotomu çekemediğim için koyamadım. Bir dahaki postta....
 
 
Sevgiler...
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder